4/29 popup

Modern Ahang

تبلیغات ثابت

تبلیغات

بیوگرافی و مصاحبه با علی بابا

علی بابا:سلام خدمت تمام طرفداران عزیز که من خودمو کوچیک همشون میدونم درخدمتم
چند سالتونه؟من متولد اسفند1373هستم
تا به حال چه سبک هایی رو امتحان کردید:من سبک های راک،کل،گنگ،دیس بک، اما در آخر دیس لاو و ادامه دادم

جدیداً شمارو خیلی دیس کردن شما دیس بک نمیدید:زیاد توجه نمیکنم سبکم اجازه نمیده و طرفدارام خوششون نمیاد و من احترام خاصی به طرفدارم قاعل ام و سر همین بیخیال میشم . . .

Web: www.behnamgheysar.ir 
instagram: AlibaDadlove
facebook: Alibaba.Org

برای خواندن ادامه مصاحبه به ادامه مطلب بروید . . .


علی بابا:سلام خدمت تمام طرفداران عزیز که من خودمو کوچیک همشون میدونم درخدمتم
چند سالتونه؟من متولد اسفند1373هستم
تا به حال چه سبک هایی رو امتحان کردید:من سبک های راک،کل،گنگ،دیس بک، اما در آخر دیس لاو و ادامه دادم
جدیداً شمارو خیلی دیس کردن شما دیس بک نمیدید:زیاد توجه نمیکنم سبکم اجازه نمیده و طرفدارام خوششون نمیاد و من احترام خاصی به طرفدارم قاعل ام و سر همین بیخیال میشم
موزیک ویدیو نمیسازید؟فعلا زوده بخوام جلو دروبین برم
تا کنون چندتا اهنگ خوندید؟والا من از سن 14 سالگی شروع به خواندن کردم
اما کارام کیفیت لازم را نداشت
به طور رسمی سه آلبوم 8 ترک ی و 5تا کار تک ترک ی جمع کردم
بهترین همکاری رو با کدوم خواننده داشتید؟ احمد سلو عزیز
غیر از خوانندگی شغل دیگری دارید؟یا مشغول به تحصیلید؟
راستش من مدرک لازم رو گرفته ام زیاد به کار من نمیاد
اما بله من جاهای زیادی کار کرده ام اما در حال حاظر فروشنده یک نمایشگاه هستم
جسارت شما آهنگ هاتون و برای شخص خاصی میخونید؟
بهتره راجب این موضوع زیاد حرف نزنیم اما تا این حد بگم بله
چرا علی بـــابـــا؟ اسم خاصیه؟ از شخص خاصی الهام گرفتید؟
والا این اسم به خاطر این که از سن 5 سالگی تو محل به خاطر بلندی قدم و تو محلی که ما زندگی میکردیم سه تا علی داشتیم و من هم هر موقع گریه میکردم میگفتم بابا،بابا و هرکی میخواست من و صدا کنه میگفت علی بابا منم ترجیح دادم که روش دستبردی نزنم چون همه و همه من را با این اسم میشناسن
عشقت به خوانندگی چقدر است؟
اگه بگم صددرصد دروغ گفتم
اما تا این اندازه بگم که به خاطرش از خیلی چیزا گذشتم
آدرس پیج های اصلی تون توی فضای مجازی؟
پیج که داخل فیسبوک و اینستاگرام و وب دارم و آدرس شون:
Web: www.behnamgheysar.ir 
instagram: AlibaDadlove
facebook: Alibaba.Org
و هیچ پیج دیگه ایی توی لاین و... ندارم.
نظرتون راجب این نرم افزار که برا شما طراحی شده چیه و آیا ازین برنامه راضی هستید؟  :بله  البته،خیلی عالیه و تشکر میکنم از میلاد باقری عزیز بابت طراحی این نرم افزار
خب علی جان حالا که الان که برا خودت اسمی داری و طرفدار،چیزی داری بهشون بگی؟ بله واقعا از همین جا به طرفدارام میگم خیلی دوستون دارم واقعا اگه الان میخونم بخاطر شماست،مطمعنم یعنی با چشم های خودم دیدم که طرفدارای من دو آتیشه هستند،جا داره همین جا از کسایی که منو حمایت کردن تو این چند سال بخصوص از خانواده ام که ن مادی بلکه روحی منو حمایت کردن
تشکر دیگه ایی ندارین؟ تشکر که از بچه های خودمون که منو همراهی کردن  آقای مهدی فرهانی،رضا اسماعیلی،حسن شفیعی،امیر یادگاری از همه و همه بخصوص احمد سلو عزیز که خیلی کمکم کرد
حرف آخر : ببخشید وقتتون و گرفتم و سرتون رو به درد آوردم
من خاک پای همتونم
از همتونم ممنونم
دعامون کنید خدانگهدار
 
         تنها بودن درد نیست<<<<،،،>>>> بلکه تاوان با یکی بودن است
 

 



یو تم | YooTheme

این مطلب را به اشترک بگذارید

یاهو مسنجر بالاترین فیس نما کلوب فریندفید ایمیل خوشمزه دیگ تویتر فیس بوک گوگل پلاس

تبلیغات سایت


    تبلیغات
ابر برچسب ها :
دانلود اهنگ جدید علی بابادانلود اهنگ جدید بهزاد پکسدانلود اهنگ های علی باباسایت رسمی علی بابادانلود دانلود اهنگ جدید علی بابا نپرس حالمودانلود اهنگ نپرس حالمو علی بابادانلود اهنگ جدید علی بابا به نام نپرس حالمودانلود اهنگ جدید کابوس بهزاد پکسدانلود اهنگ جدید کابوس از بهزاد پکسدانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام کابوسدانلود البوم مصطفی فتاحی خوش به حال مندانلود البوم جدید مصطفی فتاحی خوش به حال مندانلود البوم جدید مصطفی فتاحی به نام خوش به حال مندانلود اهنگ حسرت همیشگیدانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی حسرت همیشگیدانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام حسرت همیشگیدانلود اهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام حسرت همشگیدانلود اهنگ جدید مرتضی پاشاییاهنگ جدید پاشایی به نام حسرت همیشگیدانلود اهنگ جدید بگو جرا از امیر تتلودانلود اهنگ جدید امیر تتلو بگو چرادانلود اهنگ جدید امیر تتلو به نام بگو چرادانلود اهنگ امیر تتلو بگو چرادانلود اهنگ کارت تمومه از بهزادپکس وافشین غفاری کادانلود اهنگ جدیددیس لاودانلود اهنگ جدید بهزاد پکس کارت تمومهدانلود اهنگ جدید بهزاد پکس و افشین غفاری کارت تمومهدانلود اهنگ جدید بهزاد پکس با افشین غفاری کارت تمودانلود اهنگ خون مرده از بهزادپکس با لینگ مستقیمدانلود اهنگ جدید خون مرده از بهزاد پکس